راهمای سئو به زبان ساده برای همه
نوشته شده توسط : عباسی


زمانی به دوستان و آشنایان در رابطه روش‌ اندازی وبسایت و یا این که کسب‌ و‌ فعالیت آنلاین خویش خبر می‌دهید،  سئو سایت   احتمالاً بعداز تعریف و آرزوی توفیق از شما می پرسند: برای بهینه سازی تارنما چیکار می‌خوای بکنی؟ سئوکار خوب می شناسی؟ خودت بلدی؟ مهمه ها! و احتمالاً شما هم بعداز دادن این پاسخ که: آری، کاری نداره! سئوعه دیگه! با‌گاز محل را رخنه‌ کرده، گوشی خویش را درآورده و در رابطه اینکه بهینه سازی چیه؟ از گوگل سؤال کردید و حال اینجا می‌باشید و این نوشته‌ی‌علمی را می خوانید! پیش از هر چیز موردنیاز میباشد بدانید هیچ ایرادی ندارد که اطلاعاتتان از بهینه سازی محصور باشد. هیچ‌کس با علم ذاتی در رابطه seo به جهان نیامده میباشد! اتفاقاً مکان صدق آمده‌اید.
بخش اعظمی از یوزرها اهل ایران دسترسی جامعی به داده ها درست در ارتباط seo ندارند. براین اساس ما تصمیم گرفتیم از تغییر تحول این معنی و آنچه که در جامعه آنلاین کشور ایران جا افتاده میباشد خودداری کنیم. کمکتان میکنیم تا به صحت معنا بهینه سازی را فهم فرمائید و بتوانید با این حوزه در دیجیتال مارکتینگ آشنا گردید. غرض صرفا این میباشد که اصول بهینه سازی را حافظه بگیرید، با مفاهیم مرتبط با آن آشنا گردید و حتی بتوانید اینترنت سایتتان را خودتان سئو نمایید.

 

خب آغاز کنیم!

درین نوشته ی علمی قرار میباشد به:

فراگیری با صرفه‌ سازی تارنما برای موتورهای کاوش و چک چگونگی کارایی موتورهای کاوش
استراتژی‌های مهم راجع به چگونگی تبدیل یک وبسایت بی آلایش به یک وبسایت استفاده کننده پسند
اینکه چطور خودتان بر روی بهینه سازی اینترنت سایتتان عمل نمائید
بپردازیم. پس سفت کمربندهای خویش را ببندید و برای روبرو شدن با حقایق نو فراهم گردید! ممکن میباشد درین مسیر با حقایقی روبرو گردید که تابه‌‌حالا سئوکارها در اینترنت پارسی چیزی درمورد آن‌ نگفته اند!


سئو تارنما برای موتورهای کاوش یعنی چه؟
seo یا این که بهینه سازی که مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد، یکی مباحث اصلی در دنیای دیجیتال مارکتینگ میباشد. غرض آن ارتقا بازدید ارگانیک (یعنی بازدید های غیر مبلغی) سایت‌ها از روش تصاحب کردن جايگاه در موتورهای کاوش میباشد. باصرفه‌ سازی وبسایت برای موتورهای کاوش جنبه‌های متعددی دارااست!
از کلماتی که در نوشته‌ها به کار گیری میکنید گرفته تا تارنما‌هایی که به وسیله لینک و پیوند‌ها رمز از سایت شما درمی‌آورند. بعضا‌زمان ها بهینه سازی فقط راهی میباشد که می‌توانید از روش آن مطمئن گردید ساختار اینترنت سایتتان به شکلی میباشد که موتورهای کاوش میتوانند به‌راحتی آن را شعور نمایند و جستجو‌های موردنیاز را جاری ساختن دهند.

 

اذن بدهید منظورمان را جور دیگری ذکر کنیم؛ هنگامی واژه‌ای را در گوگل سرچ میکنید، ربات‌های خزنده گوگل (یا این که اسپایدرها) در همگی وبسایت‌ها در ادامه آن واژه و کلمه می گردند و سپس سایت‌های چک گردیده را فهرست کرده و به هرکدام درجه می دهند تا بر پایه ی آن در کاغذ حاصل اکران داده شوند. درحال حاضر نقش بهینه سازی این میانه چه میباشد؟؟ seo رویه قرار دریافت کردن وبسایت و داده ها باطن آن به بالاترین جايگاه در حاصل جستجوی SERP را بشما علامت میدهد.

ولی فعالیت بهینه سازی صرفا به با صرفه کردن وبسایت برای موتورهای کاوش خلاصه نمیشود بلکه یاری تان می نماید وبسایت تان را برای یوزرها نیز بهتر نمائید. در واقع seo کاری می‌نماید تا هم موتورهای کاوش و هم یوزرها از وبسایت شما راضی باشند.

چرا بایستی به بهینه سازی وب سایت مان اهمیت بدهیم؟
با وجود توضیحاتی که دادیم گشوده این سؤال برای شما پیش‌آمده میباشد؟ مشکلی وجود ندارد



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: